23 January 2011

Petrosains PlaySmart


Petosains!!! 

Ramai yang tak tahu Petrosains telah bertapak di Johor selama hampir 3 Tahun lebih. Yang pasti masih lagi ada segelintir rakyat Malaysia yang tidak pernah mengambil tahu tentang kewujudan Kami di kawasan mereka walaupun ia teramatlah hampir dengan kawasan kediaman mereka. Kekadang ada juga yang bertanya "Bila Masa Ada Petrosains Di JB ini...?" (Pandai-pandai lah jawab)

Petrosains ini merupakan milik sepenuhnya PETRONAS yang merupakan Syarikat GLC milik Malaysia. Petrosains juga adalah salah satu program tanggungjawab koprat PETRONAS dalam merealisasikan harapan dan cita-cita negara menjadikan sesebuah negara itu maju.

Berkonsepkan secara santai dan mesra, Kami tidak kekok mengendalikan sebarang program berkaitan Sains dan Alam Sekitar. Walaupun penat, namun Kami tetap melaksanakan tugas dengan penuh dedikasi bagi menarik dan menambahkan pengetahuan rakyat Malaysia tidak kira peringkat usia.

Oleh itu, bagi pihak Petrosains PlaySmart kami amat mengalu-alukan kedatangan anda ke untuk datang bersama-sama kami menjayakan pelbagai program yang disediakan secara PERCUMA.

PETROSAINS PLAYSMART DIBAWAKAN KHAS OLEH PETRONAS.

No comments:

Post a Comment